Monday, July 4, 2011

JEJAK WIRA VERSI BARU







Dulu ,aku ni tak reti baca komik,.... sejak masuk universiti jumpa dengan kawan yang kaki komik bermula dari mula jejak wira versi baru sehingga sekarang tak habis-habis lagi.. Bagi aku komik jejak wira banyak kebaikkan dari segi perawatakan yang mana tiga sahabat telah bersatu menentang kejahatan. Watak tersebut adalah Tiger Wong, Wong Siu long dan Dragon Long dan Wong Fei Lei -4 sekawan yang dulu hanya ada ilmu kungfu yang mentah dan sekarang mereka dan setanding dengan jagoan yang bersifat tinggi. sama macam dragon ball. Musuh dia orang yang hebat adalah Dewata Raya- Ketua Kultus Raksasa, Dong Fang Wu Di, Kultus Teratai Putih dan Kultus Angkasa- Tok Tie. Kesemuayan bercita -cita menjadi jagoan terunggul dan merajai kongsi gelap Dunia..... Diantara jagoan tersebut ada jagoan yang bertaraf dewa iaitu Aku Kosong dan Jagoan ..aku pun dah lupa nama mereka. Aku memang suka karya Tony Wong nampak penuh imiginasi yang tahap super.... so sesiapa yang meminati komik ini jom join ....



0 comments:

Template by:

Free Blog Templates