Tuesday, July 5, 2011

TOPIK KESIHATAN : MINYAK KELAPA DARA


Sekarang ni ramai benar yang muda sakit-sakit. tak cukup 40 tahun macam -macam penyakit datang. Kalau yang kaki merokok memang selalunya disebut punca penyakit. Karang ni aku nak kongsi tip minyak kelapa dara. So far aku amalkan sebagai suplement makanan kesihatan bagi aku. Bagi aku tak salah kalau sumbangkan duit untuk kesihatan diri. Yang penting sihat walfiat. Aku selalu pakai jenama HPA sebab dah jadi ahli jadi kenala bantu diri sediri .disini aku ceritakan serba sedikit kebaikan minyak kelapa dara yang terbukti oleh US. Sehingga kini, melalui penyelidikan telah dibuktikan bahawa Minyak Kelapa Dara terbukti mampu mengurangkan risiko sakit jantung, memperbaiki sistem penghadaman, mempertingkatkan tenaga harian, membantu mereka yang mengidap diabetes dan kelesuan yang teruk, berkesan dengan baik sebagai pra cuci kondisioner rambut (pre wash hair condisioner) menurunkan berat badan dan mengembalikan keremajaan kulit , mengatasi psoriasis, ruam, eczema serta menghalang kulit berkedut.

Kalau nak beli pergi je beli dekat serdang, UPM dekat kilang coklat...atau sebelah jual kereta Proton. kalau dok bangi gi je Warta

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates