Thursday, July 14, 2011

ESOK CUTI

Pagi ini sampai awal-awal dekat office, tak ada orang lagi. jadi akulah orang pertama buka office dan orang terakhir balik dari office.Tak apa asalkan hatiku bahagia. Bercakap pasal kerja hari ini aku nak menjadi penulis minit. Mungkin ambil masa separuh hari nak menyiapkan minit. Ye.. buat minit ni bukan senang sebab perlukan mementum penumpuan 100% dan yang penting dari segi kandungan minit. Alhamdullillah so far minit EXCO aku jarang la dibetulkan tetapi aku paling risau minit MPU. nantilah aku cerita pasal minit. Lepas habis buat minit, mungkin aku nak buat pertadbiran kewangan. Nak cek imbangan duga duit berdasarkan baucer bayaran yang diberi oleh bendahari.... Selepas itu kalau ada masa nak buat pembetulan sedikit kertas kerja penubuhan Pusat baharu yang mengfokus kepada KPI dan Penarafan. Selepas itu mungkin selesaikan kerja-kerja pentadbiran senang aku tak risau hari isnin punya ataupun esok aku boleh relaks bercuti. Esok ada plan dengan kawan lama pensyarah aku . Nak bincang sedikit tajuk PhD yang tergendala. Aduh pening juga memikirkan tajuk PhD ini.. Memang kena cari guru yang hebat. So aku tinggalkan coretan ringkas ini yang mana jam sekarang jam 8.10. Time to worked.

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates